Naam:
Foto’s:
430

Over ons

Lieve mensen,

Met veel voorpret en plezier start hier  ons reisverslag van de verschillende landen die wij zullen bezoeken.

Onze eerste reis naar de VS heeft inmiddels 1.5 jaar geleden plaatsgevonden, Thailand al bijna weer een jaar geleden en nu staan we te trappelen voor de next trip: Opnieuw Amerika. In plaats van California, Arizona, Nevada en Utah zullen we dit keer een andere kant van de U S of A bereizen, namelijk het Oosten. Eerst zullen we enkele dagen naar New York City gaan. Vervolgens zullen we de Sunny State Florida bezoeken, met een (flinke) uitstap naar de zuidelijke staat Louisanna, naar de stad van de zwarte muziek: New Orleans. Whoehoe!!

We hebben deze trip enkele maanden geleden geboekt en het is dan ook ineens heel erg snel een weekje voor ons vertrek.....

Heel veel plezier met lezen!

Over onze reis

Bestemming: New York, New Orleans, Florida, The Sunny State

Soort reis: De eerste paar dagen gaan wij naar New York City. Een reis die we al heel lang wilden maken.The city that never sleeps. Ooooh jeah. In new York is onze slaapplaats prettig en veilig geboekt, voor ons voor het eerst via AirBnB.

Na New York vliegen we van JFK naar Orlando. Om hier enkele dagen te verblijven en daarna allereerst naar New Orleans te rijden via de Florida Pan Handle, langs de bovenzijde van de Golf van Mexico. Aan deze Pan Handle, liggen de mooiste stranden ter wereld. Het zand is hier kristal wit en de zee turquoise blauw. Na New Orleans (Louisanna) rijden we terug naar Florida om hier te gaan rondtrekken met een huurauto. We beginnen aan de oostkust in het oudste plaatsje van Amerika en zullen zo onze roadtrip in deze Sunny State starten....

Vertrek: van Amsterdam Schiphol Airport, in ongeveer 8.5 uur naar New York JFK. Van New York JFK naar Orlando in zo'n 2.5 uur. Vanuit daar hebben staat er een huurauto voor ons klaar waarin wij naar New Orleans zullen rijden (8.5 uur).

Zin: Oh jeah, zeer veel zin! Ja hehe.

Bezochte landen

Wij hebben 9 landen (4%) bezocht:

Duitsland, Egypte, Indonesië, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Thailand, Verenigde Staten.