Oostenrijk ooh Oostenrijk, wat een heerlijke rust!

20 september 2022 - Kärnten, Oostenrijk

Eergisteren in de middag aangekomen voelen wij ons direct weer thuis en weten we ook direct weer waarom we ook weer hier onze vakantie starten. De rust, de heerlijke zo'n in september, niets hoeven, want er is gewoon niet veel. Wel Villach, een grote stad op ongeveer 35 minuten rijden met daarbij een knaller van een Mall, verder vooral restaurants en strandbaden (de strandtenten rond de meren) die aan het na puffen zijn van de drukke zomer. Het is nu heerlijk rustig in deze omgeving en daar genieten we extra van. Afgelopen dagen heb ik ineens een run genomen in m'n boek, dat circa 700 blz telt. Ben er al weken mee bezig en met elke dag lezen tot 200 gekomen terwijl ik het zo'n leuk boek vindt. Maar heb en neem er de afgelopen periode stomweg de tijd niet voor. Hier dus expliciet wel. Zo fijn. Gisteren een heerlijk rustig dagje genoten. Ontbijten buiten in de zon, maar eerst moesten daarvoor boodschappen gehaald worden. Dat leven dus een beetje, niets doen, eten, beetje spelen, boekje lezen, weer wat eten. We love it. Smiddags met Lilly nog gevliegerd. Was haar eerste keer, maar ze kreeg 't al al vrij snel aardig onder de knie. Ook wij vonden dat erg leuk. En wat blijkt, net als fietsen verleerd je 't nooit.....