Kroatië dl 1 - 2023

18 september 2023 - Schiphol Airport, Nederland

Sinds gister zijn we op vakantie. Besluiten naar welke bestemming we dit jaar wilden gaan, heeft langer geduurd dan voorgaande jaren. Kroatië is al meerdermaal de revue gepasseerd maar heeft steeds moeten wijken voor andere bestemmingen. Wat hiervoor de reden is valt moeilijk te verklaren.  Dat het onderdeel van het Oostblok is? Dat het niet zo ver van bv Oekraïne ligt? Dat oostenrijk en Italië het wonnen vorig jaar? Of dat de rust die Tenerife ons biedt ons meer lonkte.... Hoe dan ook, dit jaar besloten we na een aantal jaar te hebben overwogen, naar Kroatië te gaan. Enigszins voorbereid en best aardig ingelezen, want dat hoort bij de vakantie voorpret, vertrekken wij op zondag 17 september richting Schiphol. We vliegen van Amsterdam naar Zagreb. We hebben een rondtoer door Kroatië bedacht, van Zagreb naar Dubrovnik, de parel van de Adriatische zee. En wat hebben we er ongelooflijk veel zin in....

1. Gwennie:
    18 september 2023
    Ontzettend veel plezier samen, lieverds! 🥰🎶🎁
  2. Babette:
    18 september 2023
    Heerlijk, ben benieuwd naar jullie avonturen. Geniet ervan! Dikke knuffel voor jullie ❤️
  3. Synthia:
    18 september 2023
    Super nice lieverds! Altijd zo leuk om te lezen en zien hoe jullie aan het genieten zijn. Dikke knuffel. Geniet ervan!❤🥳🇭🇷
  4. Larissa:
    20 september 2023
    Heerlijk lieverd lieverds ❤️ ik weet zeker dat Kroatië geweldig gaat zijn! Niks dan positiefs over gehoord xx