Kroatië dl 3 - 2023

28 september 2023 - Porec, Kroatië

Porec in Istrie, aan zee.

Vantevoren hadden we al besloten dat het vooral een vakantie om uit te rusten moest zijn. Zeker bezoeken we wat, maar er moest vooral voldoende ruimte zijn om helemaal niets te hoeven en alles te mogen. Misschien enkele plaatsen aandoen in het land zelf, maar op die locaties vooral doen waar we op dat moment zin in hebben. Porec dus. Een luxe 4 sterrenresort aan zee. Met halfpension.  Luxe ontbijten met bubbels en 's avonds dineren aan zee. Tussendoor zwemmen we wat, gaan we naar een strandje, we lezen, eten, spelen en drinken wat. Dat lukt in Porec aardig goed. 3 dagen lang luieren we ons suf. We gaan in de avond het resort af om het stadje te bezoeken, wat rond te dwarrelen en een ijsje te eten en bezoeken op dag 2 de Baredine grot. Voor ons maar helemaal voor Lilly heel bijzonder, zo diep de grond in. Maar meer dan dat doen we niet. High five voor ons, wat niets doen is precies wat we alledrie nodig hebben en fijn vinden.

1. Larissa:
    29 september 2023
    Heerlijk well done guys, precies wat jullie nodig hadden ❤️
    Mmmm bubbels for breakfast, my fav 🙊☺️🥰
    Geniet van het leven 🥂 cheers to that x
  2. Babette:
    29 september 2023
    Wat heerlijk genieten allemaal! Super fijn voor jullie. Op naar nog meer top dagen. Enjoy! Xxx