Dag 5 - LA - Hollywood en Santa Monica

24 september 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag verkennen wij LA. Gisteravond aangekomen nog even Studio City verkend. Deze wijk ligt vlakbij Hollywood en is een supergezellige wijk met veel winkeltjes en restaurantjes. Wij hadden gisteravond graag Venice Beach nog even bekeken maar de afstanden in LA zijn zo groot dat je vrijwel altijd de auto moet pakken wil je ergens heen. Vanmorgen dus vroeg opgestaan en besloten dat we eerst Hollywood zullen bezichtigen. Daar aangekomen blijkt de straat waar alles gebeurt te zijn afgesloten, althans voor een deel.Er wordt een film opgenomen, welke is ons nog steeds niet bekend. Overal staan lampen en er is een ware filmset. Overal politie uiteraard.... Op de walk of fame,waar bekende sterren een eigen tegel met ster hebben, pikken wij er een paar tegeltjes uit die ons aanspreken. Dat zijn er dus niet zoveel, hihi. Veel verder dan mickey mouse, johnny depp en aretha franklin komen we niet, een uitzondering daar gelaten. Nog niet ontbeten duiken we een hamburgertent in, waar ze ook daadwerkelijk breakfest menu s serveren. haahaha. Johnny drinkt bij zijn ochtendburger een overheerlijke real american milkshake waar hij nog steeds niet over is uigepraat. Bij alles wat je drinkt of eet staan de calorieen vermeld. Milkshake met extra cream etc, 900 calories. We spotten nog wat BA ers, verkkede wannabe accteurs en actrices die zich hben verkleed als o.a. Marilyn Monroe en b.v. the Jedi, uit starwars. Na dit bijzonder commerciele avontuur nog even de allergrootste candyshop vd wereld bekeken, waar zelfs een WillyWonka factory zit. s Middags naar Santa Monica Boulevard en bijbehorende third street where you can shop till you drop. Heerlijk op het gras op Santa Monica boulevard mensen bekeken. Santa Monica Pier mocht uiteraard niet ontbreken, er staat zelfs een achtbaan en reuzenrad. 1 groot commercieel feest maar heerlijk om een keer te ervaren. Uiteindelijk moe en voldaan en laat thuis. Wat gaat de tijd toch snel!

1. Ali,:
    28 september 2013
    Nou jullie zijn aan vakantie toe als jullie weer terug zijn.geniet er van! Gtoetjes xx
  2. Gwen:
    28 september 2013