Gevloerd

18 september 2023 - Zagreb, Kroatië

Na het lunchen willen we eigenlijk in de stad blijven en daar wat toeren, maar mede door de warmte besluiten we naar een Park Maksimir te gaan, waar ook water, een dierentuin en veel schaduw is. Het is best ingespannen fietsen, want waar men online overal verkondigt dat fietsen in Zagreb overal goed kan, word je niet verteld dat dit in het stadcentrum voornamelijk op de voetgangerspaden moet. Men is et wel aan gewend en gaat dus aan de kant, maar in feite is het doorploeteren om niemand te raken. Op de grote weg kan wel maar is op sommige straten lastig door de trambaan die er loopt. Hier hebben we een kilometer of 3 over een drukke stoep gefietst richting Park. Lilly sukkelt in en kunnen we niet wakker houden. We besluiten daarom bij een ander park waar we langs fietsen te stoppen en daar Lilly wat te laten slapen. Wij drinken hier wat en chillen. Uiteraard kan John overal slapen….

Deze foto werd gemaakt op 18 september 2023 in Zagreb, Kroatië met een Samsung SM-S901B.