Onderweg.... De vakantie is begonnen!

31 augustus 2018 - Neurenberg, Duitsland

Vandaag, vrijdag 31 augustus 2018, rijden we om 06:00 uur in de ochtend weg uit Zandvoort. Op weg nr Oostenrijk. We zullen ergens in Duitsland een tussenstop maken van een nachtje, maar zullen onderweg besluiten waar we dat zullen doen. In NL ontlopen we mooi alle files. In Duitsland rijdt het ook lekker door. We twijfelen tussen tussenstop in München en Neurenberg. Maar Neurenberg ligt net nog ff 2 uurtjes dichterbij NL en we hebben er ook genoeg van, dat rijden in de auto. Snel lezen we nog wat voor stad Neurenberg is en wat we er zullen aantreffen. Het is een oude stad, waar de torens en stadsmuren vd vestiging zoals die ID middeleeuwen is neergezet, nog steeds staat. Prachtig. Overal zie je de oude stadsmuren nog staan. Heel sfeervol. Bizar, want in Neurenberg werden uiteindelijk ook de nazi's die oorlogsmisdaden hadden begaan veroordeeld. Dat gebeurde hier omdat in Neurenberg het gerechtshof nog niet was platgebombardeerd…. Bijzonder verrast waren wij in ieder geval. Sfeervol, goed te bewandelen, heerlijk gegeten. Helemaal top voor een tussenstop. Morgenochtend door naar Salzburg!!

Onderweg.... De vakantie is begonnen!

Deze foto werd gemaakt op 31 augustus 2018 in Neurenberg, Duitsland met een Samsung SM-G935F.

1. Babette:
    4 september 2018
    Super super leuk, Kanjers! Zat me al af te vragen of jullie de reislogger weer zouden gebruiken, maar yes it is.
    Heel vele plezier en ik ga lekker meegenieten! XXX