hhmmm... O Yeah!! Thailand Baby!!!!

6 mei 2014 - Zandvoort, Nederland

John en Lies gaan weer op vakantie - en zo hoort het ook!!

Nog even een paar weekjes aftellen en dan pakken wij het vliegtuig naar Bangkok - Thailand. Wij hebben een rechtstreekse vlucht met KLM die ongeveer 11 en een half uur zal duren. De grote cultuurshock  is er één waar wij ons bijzonder op verheugen. De warmte, helemaal zo aan het begin van de regentijd met een zeer hoge luchtvochtigheid, zal nog een stevig pakkie an worden en vooral rustig aan acclimatiseren vereisen.

Vanuit Bangkok nemen wij direct een vlucht naar Chiang Mai, vanaf Bangkok ongeveer een uur vliegen. Een stad in het noorden van Thailand gelegen. Sowieso is het klimaat hier stukken beter, daarnaast is het een prachtige stad met zowel geschiedenis, cultuur alsmede echte jungle in de nabije omgeving voor prachtige trekkings langs bergvolkeren en stammen. De eerste twee nachten hebben wij in Chiang Mai een hotel geboekt.

Voor de rest van de tijd hebben wij verder (nog) niets op de planning. Althans, nog niets geboekt qua hotels etc. Lekker op de bonnefooi gaan en staan waar we willen.

Idealiter zouden we na Chiang Mai nog een stukje strand pakken en ook Khao Sok National Park lijkt ons te gek om te bezoeken. Het reizen zouden we graag ook met de trein doen, om indrukken op te doen en te ervaren.

Maar ook hier zullen we net zo goed op een totaal ander plan kunnen eindigen. Alles mag, niets moet. Alleen al daarom is vakantie vieren zo fijn!

We gaan ons best doen op regelmatige tijden iets op het weblog te plaatsen. Uiteraard horen daar een paar mooie foto's van indrukken along the way bij.

Hope you enjoy it, but don';t worry, we will ;)

1. Gwen:
    6 mei 2014
    Spannendddd!!
  2. Nes:
    6 mei 2014
    Nice guy's, zet 'm op! Hardcore genieten :-)
    Oja en de groeten van Sebastiaan. Hij groeit als kool.
  3. Ali,:
    7 mei 2014
    Fijn voor jullie,en geniet ervan!
  4. Babette:
    29 mei 2014