Jomtien Beach

10 juni 2014 - Jomtien, Thailand

Vanuit het stadse en drukke Bangkok gaan wij nog enkele dagen naar Jomtien Beach, vlakbij Pattaya. Want, zo vonden wij, ook dat moet je ervaren wil je erover mee mogen praten. In eerste instantie wilde wij Ko Chan, een ander prachtig eiland, nog bezoeken. Maar vanwege de schaarse tijd besluiten wij nr Jomtien te gaan wat op ongeveer 2 uur van bangkok verwijderd is en net inder Pattaya ligt. Het moet een oord zijn waar veel Chinezen, Russen en Duitsers hun vakanties vieren. Dat klopt helemaal. Verder is er naar onze mening niet veel bujzonders te doen behalve duizenden gogobars met Thaise dames en kadybous, party, zon, zee en strand. Wij hebben dus ipv in Pattaya, in Jomtien een plaatsje/strand iets verderop, een megaluxe resort geboekt om nog even lekker bij te komen vd fantastische reis. Lekker zonnen, eten en winkelen. En dat kun je hier oh zo goed. Verder genieten we enorm van de luxe en rust die we in het resort /strand vinden.

De allerlaatste paar dagen Thailand zullen wij onze trip overigens in Bangkok doorbrengen.

1. Nes:
    13 juni 2014
    En dat doet maar!
    Toch leuk dat jullie zo veel verschillende dingen zien daar. Wordt nu toch wel erg verleidelijk zelf ook even een ticket to the tropics te boeken!
  2. Babette:
    13 juni 2014
    Echt te gek, wat een ervaring! Ben benieuwd naar de foto's. Nog even genieten. Enjoy!