We love New York!

30 mei 2016 - New York City, Verenigde Staten

Over New York valt veel te vertellen. Natuurlijk vliegen de dagen voorbij. We huren fietsen en fietsen het eiland rond. De Hudson van lower Manhattan noordwaarts en via de Eastriver zuidwaarts. Het is verschrikkelijk warm deze dgn en we ontdekken al snel dat fietsen een verademing is. Wind in de haren en gaan. Op de fiets is even afstappen en weer door een goed medium om veel te zien. We Lunchen en loungen in Central Park om de hitte tijdens de warmste uurtjes te ontwijken. Dan weer door. 's avonds soms even nr huis, of lekker in 1 x door. We bezoeken de Empire State Building by night. Geweldig. Ook the hop on hop of bus biedt veel mogelijkheden om veel te zien. Toppie.

De volgende dag hebben we een tour met gids geboekt die ons uitgebreid door Soho en later door little Italië en China town leidt. Super interessant. 's middags nog even via 9/11 memorial. 's avonds eten in het restaurant district....

Ook de volgende dag besluiten we dat we weer gaan fietsen. Het Guggenheim en Metropolitain museum staan nog hoog op ons lijstje. 's middags uitgebreid lunchen in het Hudson park. S'avonds times square en opnieuw restaurant district / hells kitchen.

We love love love New York....

1. Nes:
    30 mei 2016
    OMG! Wat een pret. Dat wordt afkicken straks in NL. Dan is Zandvoort maar een saai, kleurloos gehucht. Enjoy the ride!
    Dikke X