Los Angeles - Venice Beach, Santa Monica, Malibu, Hollywood en shoppen.

2 juni 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na New York is het echt afkicken van de grote stad en het hectische ervan. Ondanks dat we beiden rust enorm kunnen waarderen is het leven in New York er 1 waar we beiden erg goed op gingen. Los Angeles, ook een grote stad, heeft na de hectiek van een stad ook de stranden en boulevards. We logeren via Airbnb bij Mando en Marta. Een fantastische tuin bij het appartement. Echt een oase om even bij te komen na New York maar ook na een dag LA. We shoppen wat her en der, en wandelen over de boardwalk van Venice beach tot de Santa Monica pier. We wandelen decadent over third Street promenade en wandelen by night weer terug naar Venice.

De volgende dag naar Malibu via deels de kust en deels de Monica Canyons. Prachtige rit. In Malibu shoppen. Savonds eten we lekker id prachtige tuin bij ons appartement en ontmoeten Mando. Die biedt ons aan 1 van zijn zelfgebrouw biertjes te drinken. Fantastisch zijn enthousiasme. Hij heeft veel druiven waar hij graag wijn van wil maken. Heel aardige mensen. 's Avonds naar Hollywood om de walk of fame te bewandelen. Ook de dagen in LA vliegen om....