Miami

13 juni 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Miami kan niet ontbreken als je een rondtourtje Florida doet. Echter is het ook een stad waar wij met gemengde gevoelens heen gingen. Lange boulevards met flanerende mensen en rolschaatsende glimmende bodybuilders, mooie auto's, mensen en dergelijke. Niets is minder waar. Maar Miami heeft ook een blauwe zee en mooie stranden. Het is een ervaring op zich om hier te zijn. Een indrukwekkende skyline en super modern vervoersmiddel in de vorm van een monorail waar iedereen gratis gebruik van kan maken en die je naar verschillende delen vd stad verplaatst. Miami Beach, dat weer een ander deel vd stad is dan Miami. Coral Gabes, little havana, waar vele immigranten zich hebben gevestigd. Veelal van Cubaanse afkomst. Haren in de wind terwijl je de skyline van Miami en de imposant grote en mooie huizen langs het water voorbij vaart. Verse vis eten in een te gek restaurantje. Ook Miami is een metropool om niet te vergeten. Erg leuk om meegemaakt te hebben.

1. E. Keur:
    13 juni 2015
    Ziet er prachtig uit. Willen wij ook nog wel eens naar toe. Goed dat jullie dat gedaan hebben. Ma en Pa Keur.