Van Noordelijk Chiang Mai naar Zuidelijk Krabi - The Beach

5 juni 2014 - Ao Nang, Thailand

Vandaag vliegen wij via Bangkok met overstap, door naar een zuidelijke provincie: Krabi. Krabi is o.a. bekend vanwege zijn onbeschrijflijke fantastisch zanstranden en bizar grote rotsformaties die zomaar uit het niets overal uit de grond reizen. O.a. bekend van de film The Beach. De vlucht verloopt soepel. Het is tot Bangkok ongeveer een uur en daarna van Bangkok tot Krabi 1uur en 20 min vliegen. Daarna is het nog zo'n half uur met de taxi naar het strand Ao Nang, waar wij zullen verblijven de komen de 3 nachten. Erg goed te doen. Tickets zijn goed geprijsd en boeken wij net als het hotel ter plekke/op het laatste moment online. Wij zullen verblijven in het Golden beach Resort een mooi hotel met groot mooi zwembad en met eigen strand vd deur. Aangekomen op Krabi airport pakken donker zwarte wolkenzich samen. Dat wordt een regenbuitje! Heerlijk vinden wij dat allebei. Even zo'n fikse bui er overheen en alles voelt weer fris.en fruitig aan. Het hoost dan wel bijzonder hard, als er zo'n buitje valt, maar dan heb je ook wat daarna.

Dus dat gebeurde er toen wij op Krabi airport naar buiten stapten. De ervaring van zulke heftige en excessieve weersomstandigheden, is fantastisch. Het geeft je het gevoel dat je leeft.

Deze bui duurt overigens wat langer. Die middag zwemmen wij heerlijk in een heftige zee met hoge golven, terwijl het stroomt vd regen. Het is er weer eentje om nooit te vergeten. Wat een geweldig moment. S avonds uiteraard lekker wandelen en elke avond lekker eten. Want ook dat feest gaat maar door. We wandelen een stukje langs het strand en lopen dan zo de hoofdstraat in. En hebben nu al zin in morgen. Wat we gaan doen is nog onbekend. Maar zal vast wel goedkomen.

.........P.s. Wat gaat de tijd snel, het is nu zaak extreem te blijven genieten van elke nieuwe dag, alsof het ons laatste is. No time, too waste time :)
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade