Terug in Chiang Mai, nog 2 dagen!

4 juni 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen vroeg vetrokken uit Pai, staan wij om 10:15 weer in Chiang Mai bij het hotel waar we ook vanuit vetrokken. Het hotel beviel ons de eerste paar dagen in Thailand goed, dus besloten om geen zinloze tijd aan het zoeken van een ander hotel te besteden. Om 10:30 zijn we weer ingechecked en klaar om te gaan.

We willen nog zoveel doen, allerlei tips van bekenden die we nog moeten inplannen. Elephant nature park, kook workshops Thais eten, bamboo raften en ga zo maar door. Er is zoveel te doen. Tevens moeten we nadenken over wat we na deze dagen Chiang Mai gaan doen. In elk geval vliegen we over 2 dagen terug naar Bangkok. En blijven we daar? Of is de situatie daar in combinatie met de overheersende warmte niet waar we nu nr op zoek zijn?

We besluiten vooral niet te veel te moeten. Zijn inmiddels stukken beter aangepast aan de hitte en de daarbij vereiste leefstijl. We hebben nog zoveel in de stad te zien n tuk tukje pakken en een soort rondrit door de stad maken willen we ook nog graag. En een beetje relaxen. Dus de beslissing is genomen. Het wordt een combinatie van een stadstoer en relaxen. We bezoeken verschillende tempels en chillen hem heerlijk in het stadspark. Mensen kijken kun je hier ook uren lang. S middags een paar uurtjes ah zwembad om even vd zon te genieten is ook een opperbeste keuze. S avonds inkopen doen op de nachtbazaar. Wederom een te gekke dag.

De laatste dag Chiang mai doen we iets soortgelijks. Heerlijk rondwandelen, chillen. Genieten van de indrukken. Night market. Tevens is besloten morgen van Chiang mai nr Bangkok en dan direct door te vliegen naar Krabi. Tickets boeken, hotel zoeken en boeken.... we gaan nh strand!!!! Daarvij moet worden opgemerkt dat Chiang Mai echt te gek is. Een heel mooie indruk op ons jeeft gemaakt, en we het nu al missen....