New York City her we come!!

1 mei 2015 - Zandvoort, Nederland

Vandaag is het 01 mei 2015, de dag van de arbeid. John en ik zijn beiden vrij...

Nog een week en 2 dagen. Dan zitten wij op dit moment in het vliegtuig naar New York. Wij vertrekken in Amsterdam om 09:30 uur in de ochtend en zullen 11:49 uur plaatselijke tijd aankomen. Perfect. Nog een hele dag te gaan dan. Zeker in a city that never sleeps....

Ter voorbereiding hebben wij 2 New York City Passes aangeschaft. Hiermee kunnen wij 3 dagen lang zo'n 100 attracties, musea en tours pakken die we maar willen. Er is zelfs een plan (jaja), gezien de relatief korte tijd die we hier zullen zijn is het een moetje. Als we aankomen op JFK, zullen we in eerste instantie  zo'n uur moeten reizen voor we op Manhattan zijn. We logeren niet op Manhattan, maar op het deel ten westen van het eiland Manhattan: New Jersey - Union City. We hebben ons laten vertellen dat het vanaf Manhattan zo'n 25 minuten met het OV is en dat is voor New Yorkse begrippen goed te doen. Verder kun je er 24 uur lang op en neer vandaan reizen en dat is natuurlijk ook erg belangrijk in een stad die altijd leeft.

Na JFK zullen wij de Airport Shutle Bus pakken naar downtown Manhattan --> Penn Station Of Grand Central. Hier in de buurt zullen we eerst onze New York City Passen op moeten halen. Pas om 15:00 h kunnen wij inchecken op onze Bed and Breakfest dus das precies mooi tijd om dit soort belangrijke zaken in te passen.

En pas daarna is het plan: er is geen plan...En dat klinkt nou echt als een plan voor ons!

Enjoy!

1. Babette:
    1 mei 2015
    Jeeeej klinkt als weer een fantastisch avontuur, alvast heel veel plezier gewenst en super leuk dat ik weer mee mag genieten. X
  2. E. Keur:
    2 mei 2015
    Lieske en John. Wat een geweldig vooruitzicht en groot en interessant avontuur. Houdt ons goed op de hoogte van jullie ervaringen. Wij lezen het graag.
  3. Gwen:
    3 mei 2015
    Kijk maar uit dat ik me niet in een koffer verstop...hahaha! Ik wens jullie weer een super vakantie